استفاده از عصاره ی کود اوره در بازار آزاد برای تولید عطر

در حالی که ما به نیتروژن حاصل از کود اوره در بازار آزاد در خاک های کشاورزی خود نیاز داریم، اما نیازی به نیتروژن اضافی در جو یا آبراه های خود نداریم.

این بدان معناست که ما باید مزایای مثبت کود نیتروژن را با پیامدهای منفی کود اضافی متعادل کنیم . دانشمندان در حال حاضر در حال تلاش برای یافتن این تعادل برای بهبود وضعیت فعلی ما هستند.

با این حال، رشد سریع میکروارگانیسم ها و گیاهان می تواند تمام اکسیژن موجود در این آبراه ها را مصرف کند و آنها را به اصطلاح به مناطق مرده تبدیل کند، زیرا آبزیان بدون اکسیژن نمی توانند زندگی کنند.

اوتروفیکاسیون همچنین می تواند منجر به رشد گونه های جلبکی شود که مواد شیمیایی سمی تولید می کنند که شکوفه های جلبکی مضر نامیده می شود،

هنگامی که سیانوباکترها و جلبک ها به دلیل مقادیر زیادی از مواد مغذی موجود در آب هایی که در آن زندگی می کنند بسیار سریع رشد می کنند.

در آبراه‌ها، افزودن مواد مغذی خارجی می‌گویند، تغییری که در وضعیت مواد مغذی یک محیط به دلیل ورود سطوح بالای مواد مغذی به آبراه‌ها ایجاد می‌شود.

یکی از پیامدهای مهم شکوفه‌های مضر جلبک‌ها و از بین رفتن زندگی آبزیان است. اوتروفیکاسیون یک بارورسازی ناخواسته یک آبراه است.

رشد میکروارگانیسم‌ها، جلبک‌ها و گیاهان را مانند بارور شدن خاک افزایش می‌دهد. در حال حاضر چه تحقیقات مرتبط با کود در حال انجام است؟

یکی از اهداف اصلی تحقیقات مرتبط با کود، کاهش مقدار نیتروژن ثابت صنعتی است که در جو و آبراه ها از دست می رود.

این راه حل را بهبود کارایی مصرف نیتروژن در محیط های کشاورزی می نامند. در اینجا چند نمونه از تحقیقات در حال انجام کود آورده شده است.

هزاران نفر از پرسنل ترویج دولتی را بسیج کرد تا به طور سیستماتیک آزمایش‌های خاک و آزمایش‌های مزرعه‌ای را در سراسر کشور انجام دهند.

تا سطوح و زمان‌بندی مصرف کود ویژه شهرستان را برای محصولات اصلی و انواع مختلف کودها، از جمله نیتروژن (N)، فسفر تعیین کنند.