با خرید اسباب بازی سرویس آشپزخانه به فضا سفر کنید

اسباب بازی مورد علاقه من، نام بسیار خیره کننده ای به نام تورنادو دارد. این ربات قهرمان کارتون سال گذشته “ربات جادویی” است. من به خصوص آن را دوست دارم. با اینکه الان قدیمی شده ولی من هنوز عاشقش هستم.

این اسباب بازی سرویس آشپزخانه هدیه تولد عمو و خاله من در سال نو چینی سال گذشته بود. وقتی آن را گرفتم، نتوانستم آن را زمین بگذارم. بدنه آن دو شکل اصلی دارد.

اسباب بازی ها یکی به شکل هلیکوپتر و دیگری به شکل ربات است. من فرم رباتش را بیشتر دوست دارم. تبدیل به یک ربات می شود.

بلافاصله با شکوه به نظر می رسید. تری خوش تیپ است بدنه ساده بدن هائوبای، بازوها و پاهای نارنجی مایل به قرمز در دست گرفتن یک جفت چاقو دوتایی. قدرت تاریک دنیای ماشین. اگه ببینی ازش می ترسی!

آن، گردباد، همراه وفادار من. با آن، کمی خنده و سرگرمی به دوران کودکی من اضافه کرد. من آن را حتی بیشتر گرامی خواهم داشت و از آن محافظت خواهم کرد.

اسباب بازی مورد علاقه من پیکاچو است.این اولین هدیه ای بود که برادرم بعد از شروع کارش در تابستان گذشته برای من خرید.از بین بسیاری از اسباب بازی ها آن را بیشتر دوست دارم.

پیکاچو بسیار چاق است، کتی زرد به تن دارد، بدنی گرد، دو نقطه قرمز کوچک روی صورت، چشمان درشت و دمی بلند و خمیده دارد.

من پیکاچوی خود را خیلی دوست دارم، شب هنگام که به رختخواب می روم آن را کنار بالش خود می گذارم و اجازه می دهم تا من را در سرزمین رویاها همراهی کند.

اولین کار صبح این است که بررسی کنم آیا پیکاچوی من آنجاست یا نه و سپس قبل از بلند شدن آن را مدتی در آغوشم نگه دارم.

وقتی به مدرسه می روم، هنوز آن را در کیف مدرسه ام می گذارم و با خودم به مدرسه می برم. اما یک روز اتفاقی افتاد که هرگز انتظارش را نداشتم.