خرید و فروش ورق آلومینیوم فولاد مبارکه

خرید و فروش انواع ورق آلومینیوم فولاد مبارکه اصفهان معمولا به در درب کارخانه یا در بازارهای آهن آلات صورت می گیرد.

آیا از قیمت خرید فویل آلومینیوم متری با تناژهای بالای آن اطلاعی دارید؟
مجتمع فولاد مبارکه که در استان اصفهان واقع شده را بزرگترین مجتمع صنعتی ایران می دانند که شهر مبارکه در سمت غربی آن و شهر زرین شهر در شرق این مجتمع واقع شده است.

این مجتمع در فاصله هفتاد و پنج کیلومتری جنوب غربی اصفهان در یک مساحت 35 کیلومتری مربعی با هفده کیلومتر مربع سالن تولید قرار گرفته و با ظرفیت تولید سالیانه ی خود که 5.33 میلیون تن است، انواع مختلف محصولات فولادی تخت، قلع اندود، گرم و سرد نوردیده، آهن های گالوانیزه و رنگی از قطرهای 0.18 تا 16 میلیمتر را تولید می کند.

تولیدات فولاد مبارکه و کاربردهای آن

آگاهی از خرید و فروش ورق فولاد مبارکه از آنجا اهمیت می یابد که مشخص می گردد محصولات شرکت فولاد مبارکه فراهم کننده و تامین کننده مواد مورد نیاز در انواع گوناگون صنایع از جمله در صنعت لوله سازی، خودروسازی، لوازم خانگی، شرکت های حمل و نقل باربری، مخازن تحت فشار، ابزارها و تجهیزات فلزی سبک و سنگین و انواعی دیگر است.

فولاد

به غیر از مصرف داخلی محصولات تولید شده در این مجتمع بزرگ، این محصولات به شمار زیادی از کشورهای جهان از جمله کشورهای واقع شده در شرق آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی و حتی کشورهای حوزه ی خلیج فارس صادر می شود.
در حوزه ی فروش داخلی، مدیران فروش این شرکت وظایفی از جمله بازاریابی و فروش محصولات گوناگون تولید شده در بازار داخلی، مدیریت سفارش های دریافتی از زمان تولید و حمل محصول، گردآوری اطلاعات بازار، اداره ی تقاضا و قیمت و نیز توسعه ی بازارها و فرصت های مختلف فروش داخلی به عهده دارند.
فروش خارجی عمدتا با هدف تامین ارز مورد نیاز برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز و طرح های توسعه، همچنین حفظ ظرفیت رقابتی محصولات تولید شده در این شرکت از لحاظ سطح کیفی و نیز اعتبارسازی جهانی برای محصولات فولاد مبارکه و برند این شرکت انجام می گیرد.
این شرکت تولیدات خود را به ناحیه های مختلفی مانند آهن سازی، فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد، و … تقسیم بندی کرده است.

نحوه فروش ورق آلومینیوم و دیگر محصولات

سیستم فروش محصولات این شرکت عمدتا بر اساس سیستمی به نام فروش مطابق سفارش انجام می گیرد به این ترتیب که تلاش می گردد محصول تولیدی در زمان مورد نیاز مشتری تولید و تحویل گردد.

در آن جا که برخی از محصولات، تولید و آماده ی تحویل هستند اما با مشخصات سفارشات دریافتی مطابقت نداشته باشند، به دلیل موجود بودن محصول، تحویل مشتری شده که به آن فروش تحویلی فوری می گویند.
از آنجایی که خلوص و کیفیت ورق آلومینیوم فولاد مبارکه بسیار بالا است شرکت های ساخت و ساز و صنعتی بسیاری به دنبال خرید انواع این ورق ها با نرخ و قیمت کارخانه می باشند به همین علت گاهی بازار با کمبود موجودی روبرو می شود و همین امر باعث ایجاد نوسان در قیمت ها می شود.
بنابراین بهترین راه سفارش با حجم زیاد و انبوه از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر فروش به ویژه در شهر اصفهان می باشد تا از این طریق جزو کسانی باشید که در خرید ورق آلومینیوم این شرکت با مشکل روبرو نمی شوید.