رنگ ساختمان در اصفهان موجب خشک شدن آب سی و سه پل شد

رنگ آمیزی مجدد “استالینکا” در مرکز تیومن سر و صدای زیادی به پا کرد: یک ساختمان چهار طبقه با رنگ های ظریف پاستلی به رنگ نارنجی روشن ساخته شد. MKU “سرویس کنترل فنی” تغییرات را با این واقعیت توضیح داد .

رنگ ساختمان در اصفهان مطابق با گذرنامه نما، تایید شده در سال انتخاب شده است. اما همه شهروندان از این پاسخ راضی نبودند. بسیاری مطمئن هستند. شما باید همان طور که بودید برگردید. اینکه آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر هنوز مشخص نیست.

در حالی که کار بر روی تغییر ظاهر خانه ادامه دارد، ما ساختمان های دیگر شهرمان را “دوباره رنگ آمیزی” کرده ایم. ما پیشنهاد می کنیم ببینیم در واقعیت چه نتیجه ای حاصل می شود و نظر خود را در مورد چنین کاری مجدد بیان کنید.

برای دیدن و مقایسه رنگ های اصلی نمای ساختمان با نارنجی روشن، انگشت خود را به چپ و راست بکشید. چگونه می توان یک ساختمان آپارتمانی سازگار با محیط زیست در یک کلان شهر ساخت.

برای ساکنان آن مفید، بادوام، راحت و حتی به صرفه جویی در مصرف انرژی و آب کمک کند؟ آمریکایی‌های کارآفرین اولین کسانی بودند که به این سوال پاسخ دادند، اما با به کار بردن اصول ساختمان سبز در خانه‌های شخصی‌شان آن‌ها مکانی را به دور از تاسیسات صنعتی، ساخته شده است.

از مواد سازگار با محیط زیست، استفاده از سیستم‌های کارآمد انرژی و آب باقیمانده پس از آن انتخاب کردند. شستشو داخل کاسه توالت ریخته شد. سپس، در دهه 70، آن را به عنوان عجیب و غریب تلقی کردند.

اما به تدریج خلق و خوی زیست محیطی تمام کشورهای توسعه یافته را تسخیر کرد، و در حال حاضر در سال 1975 ساخت اولین ساختمان های بلندمرتبه نمایشی با بهره وری انرژی آغاز شد. کمی بعد، درک اهمیت این فرآیند در سطح ایالتی به دست آمد که توسط تزریق های مالی حمایت شد.