روغن زیتون yudum در جنوب موجب تخریب پالایشگاه ها شد

این روغن زیتون yudum با فضیلت‌های متعدد در دوران کودکی ضروری است، زیرا به رشد بدن، فرآیند میلین‌سازی مغز و استخوان‌سازی کمک می‌کند، همچنین روغن آن کمکی در مقاومت در برابر عفونت‌ها است.

اختلالات قلبی، و سطح کلسترول خون را کاهش می دهد. علاوه بر کاهش خطر بیماری قلبی، دارای عملکرد ضد پیری برای پوست و استخوان است، زیرا سرشار از ویتامین E است که از دفع کلسیم، پوکی استخوان و شکستگی محافظت می کند.

در میان اجزای تشکیل دهنده، همراه با ویتامین E، بتاکاروتن (پروویتامین A) و یک سری کامل از مواد آنتی اکسیدانی مانند ترکیبات فنلی. همچنین با خواص و کاربرد آرایشی روغن زیتون آشنا شویدای یونانیان، نفت گرانبها بود.

نه تنها ورزشکاران قبل از مبارزه تن به تن خود را با روغن زیتون تدهین می کردند، بلکه برندگان المپیک تاجی از شاخه های زیتون دریافت کردند و آمفورهای روغن به عنوان جایزه به دست آوردند و همچنین قصیده های شاعران و احترام بسیار ارزشمند شهروندان را دریافت کردند.

فرآیند برداشت روغن مراحل بسیار ظریفی را طی می‌کند. از قرار دادن زیتون در قفسه‌های مخصوص تا شستن آن‌ها تا فشار دادن آن‌ها. دو روغن زیتون گرانبها از اولین فشار دادن به دست می آیند: روغن زیتون فوق بکر و روغن زیتون فوق العاده بکر از پرس دوم همان زیتون ها، روغن زیتون بکر و روغن زیتون بکر به دست می آید.

مراحل استخراج روغن در عوض سه مرحله است. پرس کردن، خمیر کردن، استخراج.در بین قوم فنیقی و کرت، روغن کارکردهای آغازین داشت و بیش از همه منبع نور بود، نه تنها به معنای استعاری این فنیقی ها بودند که علم را گسترش دادند.

استفاده از چراغ روغنی هومر، در ادیسه، از پیشنهادی می گوید که الهه آتنا به اولیس ارائه کرد: شیشه ای از روغن زیتون که از طریق آن قهرمان دوباره قدرت و زیبایی را به دست آورد. پلینی بزرگ در عوض یک فصل کامل از تاریخ طبیعی خود را به درخت زیتون و خواص با فضیلت آن اختصاص داد.

یک دستور غذا در آستین شما ضروری است برای تهیه سبزیجات سرخ شده، سس سالاد سبزیجات، نان برشته شده روی گریل، در فر یا توستر، سوپ و سوپ، روغن زیتون شاهزاده دستور العمل های معمولی سنت غذا شناسی مدیترانه است.