زنی با اسکاج سیمی جهیر آرزوی خود را برآورده کرد

اسکاج سیمی جهیرخود را با باکتری های خطرناک تغذیه نکنید. از اسفنج خود برای پاک کردن بقایای غذای ضخیم یا پاک کردن آب گوشت تازه، خاک میوه ها و سبزیجات، مواد شیر غیر پاستوریزه، استفراغ یا فضولات حیوان خانگی خود استفاده نکنید.

فقط از یک دستمال کاغذی، پاک کننده یا آب جاری استفاده کنید. افراد بیمار را از مناطق تهیه غذا دور نگه دارید. برای کسانی که پرسیدند، یک آشپزخانه وگان پر از سبزیجات خام در امان نیست.

آشپزخانه ها نقاط داغ برای آلودگی متقابل هستند و سیستم ایمنی بدن متفاوت است. بسیاری از کارشناسان می گویند که شما می توانید به راحتی از غذای بد تهیه شده یا تلفن همراه خود به بیماری مبتلا شوید.

همانطور که از یک اسفنج کثیف می توانید مبتلا شوید. کوین ساور از دانشگاه ایالتی کانزاس، که آلودگی متقاطع را در آشپزخانه مطالعه کرده است.

گفت و پاسخ دو بدن به یک عامل بیماری زا ممکن است متفاوت باشد، درست مانند یک چاله که ممکن است به یک خودرو آسیب برساند اما به دیگری آسیب برساند.

اما اگر هنوز نگران هستید، در اینجا سه نکته از سولویگ لانگسرود، میکروبیولوژیست در نوفیما، یک موسسه تحقیقاتی کاربردی در نروژ، وجود دارد که بررسی کرده است.

چگونه روش‌های مختلف بهداشتی می‌توانند آلودگی باکتریایی را در آشپزخانه‌ها کاهش دکتر اگرت در مصاحبه اصلی ما گفت: “الان نباید هیستریک شوید.

از اسفنج آشپزخانه خود بترسید.” وی افزود، حتی محیط های استریل نیز می تواند فرد را بیمار کند. اما اگر قبلاً بیمار هستید یا افراد بیمار در خانه دارید، باید بیشتر مراقب باشید.»

برای جلوگیری از آلودگی متقابل، دست‌های خود را بشویید (به‌درستی) و به اسفنج‌های مختلف کار خود را بدهید -. مانند تمیز کردن فقط پیشخوان، کف یا ظروف شستن صحیح دست ها قبل از خشک کردن با حوله تمیز است.

اسفنج خود را تمیز نگه دارید.دکتر لنگسرود می‌گوید که باید بعد از هر بار استفاده اسفنج خود را بشویید، که با مطالعه دکتر اگرت چندان همخوانی ندارد.

اما دکتر اجرت فکر نمی‌کند که اهداکنندگان اسفنج‌های خود را به درستی شستشو داده‌اند. با کمی تلاش، می توانید اسفنج های خود را ضد عفونی کنید و از شر اکثر باکتری های آنها خلاص شوید.