سایت فروش انواع ورق آلومینیوم دریایی

آیا می دانید در تولید ورق آلومینیوم دریایی از چه آلیاژهایی استفاده شده است؟

علت نامگذاری آن به دریایی چسیت و  کدام مرکز به صورت آنلاین خریداری میشود؟

ممکن است بپرسید آدرس کارخانه فویل آلومینیوم متری را از کجا بدانیم ؟

آلومینیوم به صورت هایی مختلفی مانند شیت، ورق و به ویژه پروفیل جهت استفاده در صنایع مختلف تولید می شود، آیا می دانید بیشترین تولیدات در چه صنایعی مورد استفاده قرار می گیرند؟

کاربرد تولیدات آلومینیومی

بیشتر مقاطعی که از جنس آلومینیوم تولید می شوند در صنایع بسته بندی، غذایی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند که طبق آمارها عددی حدود ۷۵ درصد می باشد.

این محصولات اغلب به صورت فویل، ورق های نازک و ظروف آلومینیومی هستند که از قیمت مناسبی نیز در بازار برخوردار می باشند.
۲۵ درصد دیگر این تولیدات به صنایع دیگر مانند خودرورسازی، صنایع نظامی، دریایی، ساختمانی و هوا-فضا تعلق دارد. در این صنایع مقاطع آلومینیومی اغلب به شکل ورق و پروفیل تولید و استفاده می شوند.

ورق آلومینیوم دریایی

ورق های آلومینیومی انواع مختلفی دارند که هر کدام با آلیاژهای مختلف در صنایع گفته شده برای ساخت وسایل و قطعات کاربردی توسط متخصصین به کار گرفته می شوند.

یکی از پرکاربردترین این ورق ها در صنایع حمل و نقل دریایی، ورقی با نام ورق فولاد می باشد، ورق هایی که به علت مقاومت بسیار بی نظیر در برابر آب شور دریا وعدم واکنش و زنگ زدگی به این نام شهرت یافته اند.
این نوع ورق ها معمولاً برای بدنه و کف کشتی ها به کار برده می شوند و اغلب این محصولات در بازار ایران وارداتی از کشورهایی مانند اوکراین، کره و چین می باشند.

برخی از انواع این ورق ها عبارتند از:

  • ورق A36
  • ورق A516
  • ورق دریایی A283
گفتنی است که که ورق های A36 از مقاومت بسیار بالایی در برابر املاح موجود در آب دریا مانند کلر، سدیم و منیزیم دارد.
ورق های A516 نیز از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است، این نوع ورق ساخت کشور اوکراین، روسیه و کره جنوبی می باشد که در بازار داخلی ایران نیز عرضه می شوند. این ورق ها در ساخت شناورها و زیردریایی نقش های بسیار فنی و تکنیکی دارند.

فروش آنلاین ورق دریایی

از آنجایی که دریایی ساخت کشورهای اروپایی می باشند و معمولاً نیاز بازار داخی از طریق واردات تامین می شود، جهت خرید هر کدام از ورق ها با ضخامت و اندازه های متفاوت می توانید از طریق سایت های واردکننده یا نمایندگی های برندهای معروف اقدام به خرید نمایید. قیمت  آلومینیوم دریایی با توجه به کشور تولید کننده متغییر می باشد که بهتر است قبل از خرید از قیمت روز و تغییرات اعمال شده در قیمت ها مطلع شوید.