شکلات تخته ای سوربون موجب لال شدن کودکی شد

شکلات تخته ای سوربون در رژیم درمانی بسیاری از بیماری‌های موثر بر سیستم گوارش مانند: گاستریت و فتق هیاتوس مرتبط با بیماری ریفلاکس معده به مری توصیه نمی‌شود. به نظر می رسد این غذا در واقع مسئول کاهش ظرفیت نگهداری اسفنکتر تحتانی مری است.

اگر به خودی خود هیپوتونیک باشد. مصرف شکلات تعداد، زمان و مقدار رفلاکس معده را تسهیل می کند، مخاط مری را تحریک می کند و به اصطلاح بیماری رفلاکس معده به مری را ایجاد می کند. آیا شکلات می تواند با داروها تداخل داشته باشد؟

علیرغم اینکه شکلات در دسترس زیستی ضعیفی است، منبع خوبی از آهن است. با این حال، آهن موجود در شکلات به شیوه ای مطلوب جذب نمی شود و همراه با فلاونوئیدها در تعیین رنگ تیره مدفوع شرکت می کند.

غلظت فسفر، پتاسیم و بالاتر از همه منیزیم را نیز باید خوب در نظر گرفت که در مقادیر حدود 300 میلی گرم در 100 گرم، به رفع نیاز غذایی روزانه کمک می کند. انتخاب بهترین دستور پخت با شکلات تلخ و فیلم های تهیه خانگی شکلات پخش شونده را از دست ندهید.

بیش از حد شکلات در رژیم غذایی، به دلیل اثر محرک، در صورت بروز عوارض قلبی مربوط به ریتم و دفعات ضربان منع مصرف دارد. همین آمین ها مسئول واکنش های شبه آلرژیک پوست همراه هستند که می تواند افراد مستعد را بعد از یک جشن شکلات مبتلا کند.

شکلات که سرشار از اگزالات است، یک ماده ضد مغذی که کلسیم را در روده پیچیده می‌کند و از جذب آن جلوگیری می‌کند، باید برای افرادی که از پوکی استخوان و پوکی استخوان رنج می‌برند در حد اعتدال مصرف شود.

علاوه بر این، توصیه می شود که آن را به دور از وعده های غذایی حاوی منابع غذایی ماده معدنی مورد نظر مصرف کنید. روش پردازش شکلات بسیار ساده است: دانه های کاکائو که به آن لوبیا نیز می گویند، خشک، برشته و آسیاب می شوند. برشته کردن برای آزاد شدن عطر کاکائو ضروری است.