شیلنگ آتش نشانی دو اینچ موجب خفگی کودکی شد

سازمان هایی که مجوز این نوع آموزش را دارند. هنگام کار با شیلنگ آتش نشانی دو اینچ ، خطر آسیب به پرسنل واحدها افزایش می یابد. استفاده از خشک کن های برج همیشه اجازه خشک کردن باکیفیت شیلنگ های آتش نشانی را نمی دهد.

بنابراین، در زمستان، زمان خشک شدن به سه روز افزایش می یابد. در تابستان آستین ها خشک می شوند که منجر به پیری مواد و کاهش عمر مفید می شود. به دنبال راه‌هایی برای بهبود نگهداری شیلنگ‌های فشار آتش، روشی برای خشک کردن شیلنگ‌های آتش نشانی پیشنهاد شده است.

بر اساس اصل تبخیر شدید مایعات در دماهای بالا تحت فشار محیط کاهش یافته است. تعدادی از مطالعات تجربی برای توسعه فناوری خشک کردن شیلنگ‌های آتش نشانی در دمای خلاء و تعیین زمان خشک کردن بهینه برای شیلنگ‌های فشار با انواع و قطرهای مختلف انجام شده است.

همه بخش ها به کیسه خشک کن های مدرن یا برج های کیسه خشک کن مجهز نیستند. تا به امروز، ساخت برج های آستین به دلیل هزینه بالای مصالح ساختمانی، کمبود بودجه و همچنین هزینه های قابل توجه برای نگهداری و بهره برداری از این سازه ها سودآور نیست.

برای بالا بردن شیلنگ های آتش نشانی به ارتفاع در خشک کن های برج، معمولاً از مکانیزم های باربری کنترل شده از کف (بالابرهای برقی) استفاده می شود که نیاز به آموزش ویژه پرسنل واحدها دارد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که صرف نظر از نوع و قطر شلنگ آتش نشانی تحت فشار، زمان خشک شدن بهینه در تاسیسات خلاء دمایی دو ساعت است، در حالی که زمان گرمایش حجم کاری محفظه نصب 20 دقیقه است.

این نوع خشک کردن را می توان در فعالیت های عملی بخش های شیلنگ ها باید بر اساس فاصله منبع آب از موتور پمپ و همچنین حداکثر طول مجاز شلنگ برای یک مدل خاص از تجهیزات انتخاب شوند.

محصولات در طول های 4 تا 20 متر در دسترس هستند، بنابراین می توانید به راحتی گزینه مناسب را انتخاب کنید. قطر. این مقدار می تواند از 25 تا 150 میلی متر باشد – انتخاب بر اساس قطر سوراخ اتصال انجام می شود.