فروشنده ورق آلومینیوم آلیاژ 5083 خارجی

آیا از کیفیت و کاربردهای ورق آلومینیوم با آلیاژ 5083 خارجی اطلاع کافی دارید؟

فروشنده انواع این ورق ها آنها را از کجا تهیه و با چه قیمت هایی عرضه می کند؟

شمش آلومینیوم خشک خارجی و ایرانی تولید داخل نمونه پرفروش و پرکاربرد از محصولات آلومینیومی می باشد که بر اساس آلیاژهای تولیدی کاربردهای بسیار متعددی دارند.

امروزه در ایران اکثر ورق ها با آلیاژها مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند اما صنعت آلومینیوم محدود به تولیدات داخل کشور نیست و انواع ورق آلومینیوم خارجی با برندهای مختلف در بازار خرید و فروش می شوند.

ورق آلومینیوم آلیاژ 5083

آلومینیوم دارای آلیاژهای مختلفی مانند مس، روی، منگنز، منیزیم و سیلیسیوم می باشد. به طور کلی آلیاژها را می توان به 9 گروه طبقه بندی کرد که در گروه پنج آلیاژی به کد 5083 قرار می گیرد، این عدد نشان دهند این است که درصد و میزان خلوص آلومینیوم در این دسته 83 درصد است و بر این اساس باید گفت که قابلیت ها و کاربرد این نوع ورق ها بسیار زیاد است.

آلیاژ این گروه از آلومینیوم را منیزیم تشکیل می دهد و تمام ویژگی های منیزیم یعنی مقاومت بالا در برابر نیروی الکتریکی، وزن سبک و استحکام بالا را دارا می باشند.

میزان منیزیم بکار رفته در این گروه از آلومینیوم های آلیاژی حدود 5 تا 10 درصد می باشد.

ویژگی ورق آلومینیوم 5083

همانگونه که گفته شد این ورق ها دارای استحکام بسیار بالا همراه با وزن کم می باشند که علت آن وجود فلز منیزیم در تولید آن می باشد. از دیگر ویژگی های این ورق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ظاهر براق و تمیز بدون نیاز به رسیدگی و تمیز کاری مرتب
  • مقاومت بسیار بالا و مطلوب در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • بکارگیری در صنایع مختلف مانند صنایع خودروسازی و صنایع ساخت لوازم خانگی
  • به علت عدم زنگ زدگی در صنایع دریایی مانند ساخت بدنه کشتی ها به کار برده می شوند.
نکته قابل توجه دیگر در مورد ورق آلومینیوم 5083 این است که به ورق های دریایی معروف هستند زیرا در برابر آب شور دریا و رطوبت بالا مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

فروش ورق آلومینیوم خارجی 5083

فویل آلومینیوم سینا اغلب به صورت وارداتی و از کشورهایی مانند ترکیه، آلمان و ایتالیا تامین و به بازار ایران عرضه می شوند.
کیفیت انواع ورق آلومینیوم خارجی بسیار عالی می باشد و کاربردهای متنوعی نیز دارند.
این نوع ورق ها اغلب در بازارهایی مانند بازار بزرگ قلعه مرغی توسط نمایندگی ها عرضه می شوند، قیمت این نوع ورق های وارداتی نسبت به ورق های داخلی گران تر می باشد و علت آن کیفیت بسیار بالا و تنوع آنها است.