فروش ویژه ورق آلومینیوم کامپوزیت نما

چه ویژگی ها و عواملی باعث مناسب بودن ورق آلومینیوم کامپوزیت برای نما انواع ساختمان ها شده است؟ در ایران مرکز فروش انواع ورق های ایرانی و خارجی در ماه هایی از سال به صورت ویژه و عمده محصولات خود را به فروش می رساند.
به علت وجود لایه ها و ترکیب بسیار مقاوم در بدنه ورق آلومینیوم کامپوزیت، این ورق ها می توانند یک انتخاب هوشمندانه و در عین حال زیبا برای نما انواع ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری باشد. شما به عنوان یک فروشنده یا مصرف کننده این ورق ها با ترکیب بکار رفته در تولید آن آشنا هستید؟

سطوح ورق کامپوزیت نما

این ورق از سه سطح کاملاً تخصصی و حرفه ای تشکیل شده است. سطوحی که هر کدام به صورت جداگانه مورد آزمایش فنی قرار گرفته اند و کارآیی آنها جهت مقاومت در برابر هر نوع آسیب محیطی، شیمیایی تایید شده است. این سه سطح عبارت است از:

  • سطح اول یا لایه زیرین: از یک ورق آلومینیومی با ضخامتی بین 2 تا 5 میلیمتر
  • سطح دوم یا لایه میانی: متشکل از یک ورق از جنس پلی اتیلن که حداکثر ضخامت آن 5 میلیمتر می باشد و بارزترین ویژگی این لایه ضد حریق بودن آن است.
  • سطح سوم یا لایه روی ورق: مجدداً از یک لایه آلومینیومی با ضخامتی بیشتر از لایه زیرین استفاده می شود که ضخامتی حدود 0.5 میلیمتر دارد و روی لایه را یک لایه رنگ به عنوان آستر و سپس رنگ اصلی و ظاهری ورق را کار می کنند.
ویژگی و ضخامت این سه لایه در نهایت باعث تولید یک ورق آلومینیوم به اسم کامپوزیت می شود که برای نما و حتی سقف انواع ساختمانها در هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب می باشد.
در ایران علاوه بر ورق های تولید داخل، انواع ورق های خارجی نیز به فروش می رسد. باکیفیت ترین ورق کامپوزیت نما در ایران، ورق هیوندای کره جنوبی می باشد که دارای تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و ضخامت می باشند و معمولاً از طریق نمایندگی ها نیز عرضه می شوند.

نمایندگی فروش ورق کامپوزیت

قیمت نمایندگی فروش به ویژه در مورد ورق های خارجی همیشه بهترین و مقرون به صرفه تر از بازار آزاد می باشد. به عنوان مثال در بازارهای تهران مانند پامنار و قلعه مرغی انواع ورق آلومینیوم با قیمت های مصوب و اغلب به صورت عمده به فروش می رسند اما خرید از طریق نمایندگی فروش ورق آلومینیوم مزیت هایی مانند خدمات پس از فروش، قیمت ارزان و تخفیفات ویژه، نصاب و اجرا کننده را به همراه خواهد داشت که دیگر فروشندگان چنین خدماتی را ارائه نخواهد کرد.
بنابراین جهت خرید ورق کامپوزیت نما با برند معتبر و اصل همراه با قیمت مناسب بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی های فروش و حتی انتخاب سایت های فروش آنلاین که به صورت نمایندگی فعالیت دارند خواهد بود.

منبع: آهن و آلومینویم