قابلمه گرانیتی طرح چروک پانصد ساله که در کاخ ملکه یافت شد

در اینجا قوانین سبز دیگری وجود دارد که می توان آنها را در آشپزخانه نیز رعایت کرد. به عنوان مثال، اگر نی های فلزی را برای خانواده و مهمانان تهیه کنید.

به جای نگه داشتن نی های پلاستیکی دور ریخته شده در نوشیدنی، عالی خواهد بود. دستمال‌های پارچه‌ای بازیافتی قابل شستشو در مقایسه با دستمال‌های کاغذی که قابل بازیافت نیستند و فقط باید در سفر استفاده شوند، بسیار مطلوب‌تر هستند.

یکی از فعالیت های هر روز صبح در یک آشپزخانه معمولی هندی، بسته بندی غذا برای اعضای خانواده است که به سر کار می روند یا به مدرسه یا دانشگاه می روند.

استفاده از قابلمه گرانیتی طرح چروک برای این کار می تواند رد پای شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. جعبه تیفین داباوالاس بمبئی بسیار سازگار با محیط زیست است. در صورت امکان تکرار آن ایده خوبی خواهد بود.

برای بچه‌های مدرسه‌ای یا دانش‌آموزانی که از یک جعبه ناهار بزرگ بیزارند، برگ‌های موز گزینه‌ای عالی برای بسته‌بندی روتیس یا ساندویچ است.

اگر فویل انتخاب بسته بندی آنهاست، اصرار کنید که آن را بازگردانده و دوباره استفاده کنید. البته، مطمئن شوید که فویل بازیافتی را خریداری می‌کنید.

در مورد کودکان، لزوم تلقین ارزش های سبز در آنها در سنین پایین وظیفه هر والدین مسئول است. اگر این کار انجام شود، می توانیم آینده سبز را برای نسل آینده تضمین کنیم.

انسان ها موجودات عادت هستند و تنها اگر ترجیحات خود و فرزندان در حال رشد خود را تغییر دهیم، می توانیم در دنیای دوستدار محیط زیست زندگی کنیم.

در کشورهای در حال توسعه نیاز به استراتژی های ساده و مقرون به صرفه برای کاهش شیوع کم خونی فقر آهن وجود دارد. هدف از بررسی سیستماتیک کنونی این است.

خلاصه شود که چگونه پختن غذا در دیگ آهن یا شمش آهن می تواند سطح هموگلوبین خون و محتوای آهن غذا را افزایش دهد.  جهانی و با ارجاع متقابل مقالات انجام شد.

سیزده تحقیق برای گنجاندن در این مرور سیستماتیک مناسب بودند. در کشورهای در حال توسعه نیاز به استراتژی های ساده و مقرون به صرفه برای کاهش شیوع کم خونی فقر آهن وجود دارد.