قیمت خرید ورق آلومینیوم موج دار

آیا با انواع ورق های تولید شده از جنس آلومینیوم و کاربردهای آنها آشنا هستید؟

قیمت ورق آهن ضد سایش مناسب در بازار از جمله پرفروش ترین ها محسوب می شود که در کارخانجات ایرانی تولید می شود.
فلز آلومینیوم از جمله فلزاتی می باشد که به علت فراوانی و قیمت مناسب در بسیاری از صنایع و به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

شکل رایج آلومینیوم در صنایع مختلف ورق، شیت یا پروفیل می باشد که روزانه با تناژهای بالا در کارخانجاتی مانند ایرالکو توسط مشاوره فروش ورق الومینیوم تولید و به بازار هدف عرضه می شوند.

در این بین ورق های آلومینیومی با تنوع بسیار بالا و جهت استفاده های گوناگون به صورت محصول داخلی و وارداتی در بازارهای آلومینیوم با قیمت خرید مناسب قابل تهیه و استفاده می باشند.

آلومینیوم

کاربرد ورق آلومینیوم موج دار

زمانی که صحبت از ورق فولاد می باشد، باید از انواع ورق های ساده، موج دار و رنگی صحبت کرد که هر کدام با ویژگی و خصوصیات کاربردی تولید می شوند. یکی از نمونه های پرفروش ورق آلومینیوم موج دار است که به دو صورت رنگی و ساده برای مصارف مختلف به ویژه سقف سوله ها، شیروانی ها، انبارهای بزرگ و نمایشگاه ها و غرفه های فصلی کاربرد دارند.
اما علت استفاده از این نوع ورق برای بام و سقف سوله ها و شیروانی ها را می دانید؟
این ورق ها در عین حالی که وزن بسیار سبکی دارند، از مقاومت بالایی جهت هر نوع فشاری برخوردار هستند، از سوی دیگر این نوع از ورق های آلومینیومی در برابر هر مقدار از رطوبت و خوردگی در امان هستند و به این جهت طول عمر بالایی دارند.
ورق آلومینیوم موج دار را می توان جهت سقف کارخانه های تولید مواد شیمیایی یا الکل نیز به کار برد زیرا تحمل این ورق ها در برابر دود ناشی از مواد شیمیایی مانند آمونیاک یا اسیدسیتریک بسیار بالا است و در هنگام برخورد با چنین موادی هیچ گونه تغییری در سطح و ظاهر ورق ها به وجود نخواهد آمد.
یکی دیگر از ویژگی های این نوع ورق ها به ویژه نسبت به ورق های آهنی، درخشش ورق و رنگ ظاهری آنها است که در هر شرایطی، برای مدت های طولانی بی رنگ یا پوسیده نمی شوند و از این نظر نیز می تواند مقرون به صرفه باشد.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در بازار

از آنجایی که این نوع ورق آلومینیومی در کارخانجات داخلی تولید و عرضه می شوند، قیمت خرید به ویژه به صورت عمده در بازارهای تمام شهرها و بازار آلومینیوم تهران بسیار مناسب و به راحتی خواهید توانست انواع ورق های آجدار رنگی و سادهرا با قیمت مناسب تهیه نمایید.
قیمت ورق آلومینیوم تحت تاثیر، قیمت خرید روز آلومینیوم و قیمت مواد اولیه جهت تولید تغییرپذیر خواهد بود و جهت اطلاع از قیمت روز می توانید با نمایندگی های فروش در سراسر کشور ارتباط داشته باشید.