قیمت ورق موج دار آلومینیومی در بازار آلومینیوم

آیا از قیمت ورق طرحدار الومینیوم  و انواع ورق های ساده و آلومینیومی در بازار آلومینیوم تهران و دیگر شهرستان ها اطلاعی دارید؟

چرا امروزه نمایندگی فروش ورق ورق آهن ضد سایش و ورق آلومینیوم بسیار گسترده شده است؟
آلومینیوم فلزی است که بر خلاف فلزات دیگر مانند آهن، در برابر عواملی محیطی اکسید نمی شود و هیچ گونه تغییر شکلی در آن پدید نمی آید.

این ویژگی در کنار امکان بازیافت انواع تولیدات آلومینیومی برای چندین مرحله باعث شده است تا از این فلز برای ساخت انواع قطعات و لوازم مورد نیاز در زندگی بشر استفاده شود.
یکی از شکل های پرمصرف آلومینیوم، ورق و رول آلومینیوم به شکل های گوناگون می باشد، ورق هایی که با توجه به ویژگی ها و آلیاژهای تولیدی در صنایع مختلفی بکار برده می شوند.

آلومینیوم

ورق آلومینیوم موج دار

یکی از دهها ورق های موجود در بازار، ورق گالوانیزه رنگی می باشد، این نوع از ورق ها که در ایران توسط شرکت هایی مانند قیمت فروش ورق آلومینیوم اراک یا شرکت المهدی تولید می شوند کاربردهای فراوانی دارند، عمده کاربرد ورق موج دار عبارت است از:

  • سقف سوله ها و انبارهای ذخیره مواد غذایی
  • سقف خانه هایی که به شکل شیروانی هستند و معمولاً در مناطق پر باران خانه ها را به این شکل می سازند.
  • ساخت انواع سقف کاذب
  • صنایع ساختمانی
  • سقف پمپ بنزین ها
  • کاربرد در صنایع کشاورزی
به طور کلی این نوع ورق را به دو شکل ساده و رنگی با طرح های مختلف به بازار عرضه می کنند که نمونه های رنگی اغلب برای سقف خانه ها و شیروانی ها مورد استفاده است.

بازار ورق آلومینیوم تهران

تهران مرکز اصلی فروش انواع ورق آلومینیومی می باشد. در ایران ورق های موج دار را با آلیاژهای مرغوبی مانند ۶۰۶۳ یا ۵۰۸۳ تولید می کنند اما در بازارهایی مانند قلعه مرغی و پامنار تهران علاوه بر ورق های آلومینیومی مرغوب ایرانی و اروپایی انواع ورق های چینی با کیفیت های متفاوت عرضه می شوند.
باید توجه داشته باشید که شاید از ظاهر ورق ها نتوان فهمید که کدام یک باکیفیت یا مرغوب هستند بنابراین جهت خرید باید از یک کارشناس یا فروشندگانی که به صورت نمایندگی فعالیت می کنند کمک گرفت تا نسبت به هزینه ای که برای خرید اختصاص داده اید بهترین ورق ها را خریداری نمایید.
قیمت ورق آلومینیوم موج دار در بازار شهرهای مختلف، متفاوت است. از سوی دیگر برند ورق آلومینیوم در تعیین قیمت آن بسیار تاثیرگذار است که جهت اطلاع از قیمت انواع ورق های موجود در بازار آلومینیوم می توانید با نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر در تماس باشید.