قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم طرح سنگ

آیا از قیمت طرح های جدید ورق آلومینیوم کامپوزیت در بازار اطلاع دارید؟ کدام شرکت ها و نمایندگی ها انواع ورق ها با طرح سنگ یا رنگ های جدید را عرضه می کنند؟
نسل جدیدی از ورق های آلومینیوم در بازار عرضه شده اند که علاوه بر دارا بودن ویژگی های قدیمی و همیشگی ورق های ساده، از رنگ بندی و طرح های بی نظیری برخوردار هستند. طرح هایی که در بازار طرفداران زیادی دارد و تقاضا برای آنها در حال افزایش می باشد. نسل جدید ورق آلومینیوم، با نام ورق کامپوزیت آلومینیوم نما.

ویژگی ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق های کامپوزیت را می توان محصولی خارق العاده، نو و بدیع در بین تمام ورق های آلومینیومی دانست که ویژگی های زیر را به علت وجود لایه های مختلف در تولید به همراه دارد:

  • قابل استفاده و کاربرد برای انواع نماهای ساختمانی و جایگزین مناسب برای سنگ و سرامیک
  • قیمت بسیار پایین نسبت به ورق های قدیمی و نماهای سنتی
  • نصب سریع و آُسان
  • دارای طرح و رنگ های بسیار متنوع
  • وزن سبک و در عین حال مقاوم در برابر هر نوع ضربه یا شرایط جوی
  • تولید در ضخامت و عرض های مختلف برای مصارف گوناگون
  • دارا بودن لایه عایق از پلی اتیلن و ضد حریق
تمامی این ویژگی ها باعث شده است بازار فروش اینگونه از ورق ها رونق بسیار زیادی داشته باشد و هر روز بر میزان سفارشات جهت تولید یا واردات ورق های خارجی افزوده شود.

مشخصات فنی ورق آلومینیوم کامپوزیت

تفاوت ورق آلومینیوم کامپوزیت نسب به دیگر ورق ها وجود سه لایه با ضخامت های مختلف و تنوع در طرح و رنگ آنها می باشد. این ورق از سه لایه که دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلین ضد حریق می باشد تولید شده است.
هر سه لایه با چسب های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت هر دو طرف ورق که از جنس آلومینیوم می باشد با رنگ های الکترواستاتیک رنگ آمیزی و آماده عرضه به بازار می شوند.
ضخامت دو لایه ورق آلومینیومی بین 0.3 تا 0.5 میلی متر می باشد و ضخامت لایه پلی اتیلینی نیز حدود 0.5 میلیمتر است که البته ویژگی ورق های تولیدی در هر شرکت متفاوت است و ویژگی های خاص خود را از نظر فنی و ظاهری دارا می باشد.

قیمت ورق طرح سنگ کامپوزیت

جدیدترین این ورق ها، ورق های طرح دار در انواع رنگ ها می باشند که عمده مصرف آنها جهت نمای ساختمان های تجاری و نمای داخلی خانه ها برای قسمت های شومینه و سالن پذیرایی می باشد.
طرح سنگ ورق کامپوزیت از جمله طرح های پرفروش در ایران می باشد که معمولاً شرکت های بزرگ تجارتی جهت نمای ساختمان ها و دفاتر فروش خود آنها را سفارش می دهند.
قیمت ورق آلومینیوم کامپوزیت با توجه به کارخانه تولیدی و ویژگی های فنی و تخصصی هر کدام متفاوت است اما در بازار بیشترین قیمت را ورق های وارداتی که تولید کره جنوبی هستند دارا می باشند زیرا از کیفیت ویژه ای برخوردار می باشند.
جهت خرید یا سفارش طرح و رنگ های جدید ورق های کامپوزیت آلومینیومی می توانید با نمایندگی های فروش تماس داشته باشید تا انواع تولیدات ایرانی و خارجی را به شما معرفی نمایند.

منبع: آهن و آلومینویم