نمایندگی شرکت ورق آلومینیوم تبریز

آیا از محصولات تولیدی شرکت و فویل آلومینیوم سینا آشنایی دارید؟ نمایندگی این شرکت، با حذف واسطه و به صورت مستقیم بهترین ورق های تولید شده در ایران را با کمترین هزینه ها به مشتریان خود ارائه می کند.
احتمالاً بارها شنیده اید که جهت خرید به شما گفته اند کیفیت ورق های خارجی و چینی بسیار بهتر و مرغوب از نمونه های داخلی است اما امروزه این طرز تفکر قدیمی شده است چرا که با ورود تکنولوژی و دستگاه های تمام اتوماتیک در کنار معادن و مواد اولیه بسیار مرغوب که در ایران وجود دارد، تمامی تولیدات ایرانی قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد، به گونه ای که در زمینه تولید آلومینیوم و انواع ورق های آلومینیومی شرکت های ایرانی علاوه بر کسب موفقیت در بازارهای داخلی، در زمینه صادرات نیز موفقیت های چشمگیری داشته اند و در این زمینه  مراکزی وجود دارد.

ورق آلومینیوم تبریز

تبریز یکی از قطب های تولید کننده ورق های آلومینیومی می باشد که چندین شرکت مانند شرکت ورق گالوانیزه رنگی در آن شهر فعالیت دارن همانگونه که می دانید حدود شصت درصد از ورق های آلومینیومی تولید شده در دنیا جهت بسته بندی و روکش مواد غذایی بکار برده می شود اما حدود سی درصد از ورق های تولید برای مصارف صنعتی مانند عایق کاری، تولید محصولات الکترونیکی یا پارتیشن بندی و … کاربرد دارند.
در شرکت آلومینیوم تبریز چهار مرحله برای تولید ورق های وجود دارد:

  • ذوب و ریخته گری
  • نورد: این شرکت از روش نورد سرد جهت تولیدات خود استفاده می کند.
  • دستگاه سنگ زنی
  • بسته بندی

سایز ورق آلومینیومی تولیدی

ورق های آلومینیومی تولید شده در شرکت آلومینیوم تبریز دارای سایزهایی بر اساس استانداردهای تعیین شده ای می باشد، طول این ورق ها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر، ضخامت بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر و عرض ورق ها ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر می باشد.
این شرکت علاوه بر تولید ورق آلومینیوم ساده در زمینه تولید کویل آلومینیوم و گرد آلومینیوم نیز فعالیت می کند. محصولات این شرکت از طریق مسئولان فروش   در زمینه فروش محصولات در تبریز و ارسال آنها به سایر شهرهای ایران با ضمانت نامه تضمین کیفیت به فروش می رسد