نمایندگی ورق آلومینیوم کامپوزیت هیوندا

ورق آلومینیوم کامپوزیت ساخت شرکت هیوندای کره چه ویژگی هایی دارند و اغلب برای چه مواردی تولید می شوند؟

چه شرکت هایی نمایندگی اصلی ورق هیوندا می باشد و چگونه به مشتریان خود خدمات رسانی می کنند؟
ورق آلومینیوم کامپوزیت از چند ورق فولاد و پلی اتیلن تشکیل شده است و از این رو نسبت به دیگر ورق های آلومینیومی از سطح مقاومت بالاتری برخوردار است.
در ایران شرکت های تولید کننده زیادی در این زمینه وجود ندارند و فقط مرکز فروش ورق الومینیوم تهران این کا را انجام میدهد.اما ورق های ساخت کشور کره مانند هر محصول فابریک و اصل کره ای در هر کجای دنیا طرفداران ویژه ای دارند. در ایران نیز نمایندگی فروش ورق آلومنیوم کامپوزیت کره ساخت شرکت هیوندای به علت کیفیت بسیار بالا محبوبیت بسیار زیادی دارد و افراد فعال در این زمینه همیشه به دنبال سفارش و خرید از طریق نمایندگی ها فروش می باشند.

انواع ورق کامپوزیت هیوندای کره

شرکت هیوندای در توزیع ورق شمش آلومینینوم خشک پا را فراتر از تولیدات عادی و مرسوم جهانی گذاشته است و به تازگی ورق هایی با تکنولوژی نانو را نیز تولید کرده است اما به طور کلی تولیدات این شرکت را می توان در گروه های زیر خلاصه کرد:

  • ورق آلومینیوم کامپوزیت طرح چوب
  • ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو براق
  • ورق آلومینیوم کامپوزیت براش
هر کدام از این نوع ورق ها با اندازه و ضخامت های مختلف تولید می شوند و نکته مهم در ورق های کره ای تنوع بسیار بالا در رنگ می باشد که غیر قابل توصیف است.
فولاد

رنگ ورق کامپوزیت هیوندای کره

رنگ هر نوع از ورق بسیار متفاوت است، ورق های نانو در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، نارنجی و مسی که همگی براق هستند عرضه می شود. طرح چوب این ورق ها بیشتر به صورت گردویی و ونگه در سایزهای متفاوت تولید و توسط نمایندگی ها عرضه می شود و نوع براش آن تنها در رنگ سیلور و با عرض ۱٫۲۵*۳٫۲۰ عرضه می شود.
ورق های معمولی نیز با رنگ های سیلور، دودی، شیری، شامپاین، مشکی متالیک، مشکی و طلایی در بازار خرید و فروش می شوند.
البته در مورد موجودی رنگ ها باید خاطر نشان کرد که بستگی به موجودی نمایندگی و مرکز فروش دارد. گاهی تنوع رنگ بسیار زیاد است و در صورت نبود رنگ و سایز مورد نیاز باید حدود دو ماه صبر کرده تا سفارش شما آماده تحویل شود.

مهمترین کاربرد ورق های کامپوزیت

همانگونه که مستحضر هستید کامپوزیت ها کاربردهای بسیار زیادی در صنعت و ساختمان دارند اما مهمترین آنها عبارتند از:

  • کاربرد به عنوان دیوار پوش و روکش ساختمان های فلزی
  • استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل
  • ساخت نما و سقف پمپ بنزین ها
  • کاربرد در صنعت خودروسازی
  • ساخت علامات و تابلوهای خیابانی
اینها در کنار هزاران کاربرد دیگر این ورق ها آنها را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ورق های آلومینیومی در بازار تبدیل کرده است. به جرات می توان گفت کامپوزیت ها نسل جدیدی از ورق های هستند که هیچ گاه قدیمی نخواهند شد.در ایران فروشندگان زیادی به عنوان نمایندگی ورق آلومینیوم کامپوزیت را عرضه می دارند اما با وجود ورق های چینی در بازار تشخیص ورق کامپوزیت اصل کره شاید برای کسانی که تخصص نداشته باشند کار دشواری باشد. از این رو جهت تهیه و خرید ورق آلومینیوم اصل به نمایندگی های مجاز مراجعه فرموده و در صورت امکان از فروشنده بخواهید کاتالوگ ورق ها را به شما نشان بدهد تا انتخاب دقیق تری داشته باشید.